Bättre stöd för koncern

Med funktionen Workspaces i AM System 6.0 är det nu möjligt att hantera och administrera flera bolag, enheter eller intressenter i ett och samma system. Allt för att göra vardagen enklare och kvalitetsarbetet smidigare.

Workspace ger er möjlighet att koppla en användare till ett bolag, enhet eller intressent. Detta ger en förenklad överblick, samt utökad åtkomststyrning och är en praktisk funktion oavsett storlek på er verksamhet.

Workspaces i Dokument möjliggör:

• Styrningen av logotype, företagsinformation samt anpassningen av sidhuvud och sidfot i text- och layoutdokument beroende på användares Workspace-tillhörighet eller den automatiska hämtningen från ett specifikt Workspace.
  • Enkelt styra rättigheter av åtkomst och läskvittens till innehåll på kategorinivå baserat på användares Workspace-tillhörighet.

Workspaces i Ärende möjliggör:

• Via profilrättigheter styra användares åtkomst baserat på det som berör deras Workspace.

Workspaces förfinar möjligheten att styra vem som får se och göra vad i systemet och kan med fördel kombineras med befintliga funktioner för att styra åtkomst och rättigheter genom profilrättigheter, avdelning och grupper. Workspaces möjliggör därför en förenklad och förbättrad möjlighet till koncerngemensamma dokument.

För mer inspiration, se nedan