Full kontroll på sök med Query Builder

Query Builder lanseras i version 6.0 och är ett helt nytt sätt att skapa och spara unika sökfrågor i Ärende och Dokument.

För många kunder kan det vara en utmaning att hitta specifik data, främst eftersom man nyttjat systemet en längre tid och ackumulerat stora mängder information. Därför bygger vi ut möjligheterna att söka i Ärende och Dokument. I Query Builder, som lanseras i AM System 6.0, kan du enkelt bygga frågor, spara dessa för dig själv eller exportera till en annan användare.

Dessa frågor, eller Querys, som du skapat ligger sen en knapptryckning bort så att du snabbt hittar de du söker enligt fördefinierade regler. Query Builder är en avancerad funktion men användargränssnittet är pedagogiskt och lättarbetat. Du kan bygga komplexa frågor på ett enkelt och överskådligt sätt.

Query Builder är första steget i vår ambition att visualisera data på ett bättre sätt i framtida versioner av AM System.

Prova AM System

Ta kontroll över ert systematiska arbetsmiljöarbete med AM Systems molntjänst Ärende. Du provar tjänsten gratis i 30 dagar.

Prova AM System 30 dagar