Välkommen till MeetUP i Borås

Äntligen är det dags för ett nytt givande live event, där ni som användare får möta oss på AM System. Denna gång vänder vi oss till kunder inom tillverkande industri, som bjuds in till ett givande lunchseminarium, onsdag den 26 oktober i Borås.

Här får du möjlighet att fördjupa dig i AM Systems användningsområden, tillsammans med våra kundutvecklare Victoria och Kristoffer. Ni får även träffa vår produktägare Anna som berättar mer om hur vår produktutveckling går till, uppe i Skellefteå. Detta MeetUP passar särskilt för våra kunder inom tillverkande industri, som vill utbyta sina erfarenheter med oss och andra användare.

MEETUP 26 OKTOBER I BORÅS

Maximera värdet av ert ledningssystem och minimera det tråkiga.

• Victoria Abrahamsson, kundutvecklare, visar hur ni kan jobba med visuella processer och anpassade startsidor – som underlättar både för er och era användare

• Anna Lindström, produktägare, berättar hur produktutvecklingen av AM System går till

• Vi bjuder på lunch

• Kristoffer Johanson, kundutvecklare, beskriver hur ni kan skapa en stor effekt av och få en god överblick över era riskanalyser genom AM System

• Avslutande mingel där ni får möta oss och andra användare

Onsdag 26 oktober | kl. 10-14
Plats: Gastronomi Elva i Borås
Lunch ingår

Varmt välkommen på en förmiddag med risker, krav och processer. Ja, vi vet hur det låter, men ni kommer tjäna på det. Anmälan sker senast den 12 oktober, via länken nedan. Begränsat antal platser, så först till kvarn.

Klicka här för anmälan