Vi lanserar ny demomiljö av AM Systems plattform

I höst har vårt Customer Success team lanserat en helt ny demomiljö av vår plattform. I demomiljön får ni inspiration i hur ett ledningssystem kan byggas upp och skapa värde genom AM Systems plattform.

Demomiljö med fiktivt företag

Demomiljön är uppbyggd utifrån ett fiktivt tillverkande företag där du har möjligheten att testa och experimentera för att upptäcka styrkan i att samla hela ert ledningssystem i AM Systems plattform, där våra tjänster Dokument och Ärende samverkar på ett strukturerat och intuitivt sätt.

Här får ni se värdet av ett ledningssystem där alla inkluderas. Allt ifrån HR till sälj, produktion och ledning. Ni erbjuds ett brett spektrum av funktioner som täcker alla behov för ditt ledningssystem. Istället för att använda flera olika verktyg och system kan du med AM System samla allt på ett ställe – vilket sparar både tid och minskar era kostnader.

Mer än ett verktyg för standarder

AM System är mer än ett verktyg för att uppfylla olika standarder. Det är en plattform som förenklar ditt dagliga arbete och ger dig de verktyg du behöver för att driva din verksamhet på bästa möjliga sätt.

Exempel på nyckelfunktioner

• Visualisering & processkartläggning
    Anpassa ledningssystemet till olika roller för ett effektivt och enkelt användande
  • Dokumentstyrning