Skräddarsy din dokumentstyrning - Webbinarserie i tre delar

Vår webbinarserie om Dokumentstyrning går  i repris under denna höst. Under tre avsnitt får du följa produktionsledaren Gordana, hennes grupp och hur de får en enklare och effektivare arbetsvardag.

Innehåll – 3 avsnitt om dokumentstyrning

Denna webbinarserie tar sin utgångspunkt i Gordana, vår fiktiva produktionsledare som jobbar på ett medelstort företag inom tillverkande industri.

Under tre avsnitt får ni följa Gordana, hennes team och arbetsvardag, med fokus på dokumentstyrning, i AM Systems plattform. Vi ger inspiration i hur man via layoutdokument skapar intuitiva lösningar i ledningssystemet och hur ni kan samarbeta i de dokument ni skapar. Samt hur livscykeln för ett dokument kan se ut i AM System.

Avslutningsvis kommer vi också visa hur man kan skapa styrning genom vår kraftfulla Query builder. Denna gör att Gordana får möjlighet att följa upp sin grupps prestation, både i verksamheten och systemmässigt genom en dashboard. Här ser vi hur gruppens dokument hålls reviderade i tid liksom hur väl gruppen har tagit till sig av sin aktuella styrande dokumentation.

Höstens webbinarserie vänder sig till dig inom tillverkande industri, som vill få inspiration och kunskap i AM Systems dokumentstyrning. Serien är kostnadsfri och passar dig som är kund och användare av vår plattform.

Läs mer om varje avsnitt och anmäl er via länkarna nedan.

Del 1 - Smart styrning av dokument | 13 okt, kl. 10.00-10.45 Del 2 - Skapa och samarbeta kring era dokument | 9 nov, kl. 10.00-10.45 Del 3 - Snabb överblick med anpassad navigering | 30 nov, kl. 10.00-10.45