Vår lillasyster AM Service förstärker

Är du Fullstack-utvecklare med fokus backend?
Vill du vara med och utveckla marknadens bästa underhållsprogram?

AM Systems lillasyster AM Service söker en fullstack-utvecklare för att ta nästa expansiva steg. Välkommen till ett ungt och hungrigt bolag med trygga ägare i ryggen.

AM Service är en nysatsning av AM Systems molntjänst för underhåll, som har ett långt och gott rykte i Sveriges underhållsbransch. En första version av AM Service finns idag på marknaden och nu fortsätter utvecklingen mot marknadens bästa och mest användarvänliga underhållssystem, som svarar upp mot framtidens krav.

Du, tillsammans med vårt team i Umeå ska göra AM Service till marknadens bästa och mest användarvänliga underhållsprogram. Därför behöver vi dig med kunskap inom backend.

AM Service är ett ungt bolag med ett tajt team. Därför är det viktigt att du gillar att utmanas inom olika områden. Med stort eget ansvar kommer du att vara en viktig del i AM Service fortsatta resa. Med modern teknik, förståelse för användaren och en känsla för enkelhet ska AM Service ta kundernas underhållsarbete till en ny nivå.

Läs om tjänsten i sin helhet: jobb.amservice.com
Läs mer om AM Service: www.amservice.com

Plats: AM Service kontor i Umeå – www.vasagatan6.com
Tjänsten tillsätts löpande, så vänta inte med din ansökan. Tillträde enligt överenskommelse.

Läs mer om AM Service

Från AM Systems nyhetsarkiv
AM System knoppar av med nytt bolag
Underhåll har sin framtid i AM Service