Välkommen till Onstage Borås 2020

För er som inte kunde delta i Onstage Skellefteå 2019 kommer här en ny chans. Vi tar nämligen Onstage på turné söderut och landar i Borås torsdag 20/2 2020. Där bjuder vi på kunskap och inspiration om hur ni kan vidareutveckla och fördjupa nyttjandet i AM System.

2019 öppnade AM System kontor i Borås och där arbetar idag Victoria Abrahamsson som Kundutvecklare, detta som en del i vår strävan att komma närmre våra kunder. Därmed blir Borås en naturlig plats för vårt kundevent Onstage.

Dagen börjar med registrering mellan 11.00 – 12.00, sen bjuder vi på en härlig lunch. Efter lunchen kommer vi att dela upp oss i två grupper där ni som arbetar med primärt Ärende och Dokument hamnar i en, och ni som arbetar med primärt Underhåll/Service i en annan. Vi ser fram mot en inspirerande och lärande dag där ni berikas med såväl kunskap som inspiration som kommer verksamheten till godo.

Mer information hittar du i programet som du kan läsa här. Eller så kollar du in Onstagepodden #7 där vi pratar exklusivt om Onstage Borås.

Anmäler dig gör du här. Vi ses!